Referenser

Klicka gärna på länken till vår Facebooksida och läs recensionerna.

Ta körkort snabbt och enkelt med vår hjälp!

Vilma Andersson

Ett måste när man ska lära sig köra bil är att man har professionella lärare jämte sig som håller en lugn och stadig, därför tycker jag att Centrala Trafikskolan är fantastisk. Jag skulle aldrig lära mig teorin så snabbt eller att köra bil om de inte var för jag gick här. Det var två roliga veckor, inte bara att ta körkort utan de var kul att lära känna nya människor och gemenskapen är fantastisk. Bästa hjälpen genom hela utbildningen och dom fokuserar verkligen på rätt saker, otroligt bra lärare som peppar en till de bästa och som lägger tid på eleverna för att dom ska klara de. Bra upplägg genom hela utbildningen, kunde inte bli bättre.

Suzz Andersen

Gammal som jag är fick ja komma till er. Det va spännande veckor. Veckor jag aldrig kommer å glömma ni är grymt bra på att lära ut samt erat tålamod!!!! Fräscha lokaler och bilar har bara massa bra å säga om er!!!!!!!! NI ÄR BÄST

Annelie Tryggvesson

Är en 54-årig "tjej" som efter mycket om och men bestämde mig för att ta körkort, och det var på tiden :)) Trodde aldrig jag skulle klara det eftersom jag knappt suttit bakom en ratt. Men jag fixade både teori och uppkörning på första försöket!!! Är så nöjd med lärare och skola. Hemtrevlig atmosvär och kunniga lärare som numera räknas som mina vänner :))

Stefan Elmqvist

Är det för sent att ta körkort vid 55? Inte för mig.  Äldst av tio från olika håll, kämpade vi tillsammans för att komma i mål på utsatt tid. Alla med olika förutsättningar men lika rädda för att vara just den som inte klarade det. Att det gick så bra för alla kan vi tacka lärarna för. Genom god avvägning mellan rollen som slavdrivare och rollen som stöttande psykolog, plockade de fram det bästa i varje elev. Och stod för nolltolerans inte bara mot alkohol men också mot rasism. Det väcker respekt.

Diana Soto

Bra trafikskola, kompetent personal och mycket trevlig miljö! Kan verkligen rekommendera denna förträffliga körskola.